0 грн.
Зробити замовленняТЕРМІНИ:
Покупець - будь-яка фізична або юридична особа, здатна прийняти та оплатити замовлений ним товар у порядку та на умовах, встановлених цією Угодою.
Інтернет-магазин - інтернет-ресурс, з назвою «Діагональ», з доменом «diagonal.in.ua», що має адресу в мережі Інтернет: https://diagonal.in.ua , на якому представлені Товари та послуги, що пропонуються Покупцям для оформлення Замовлень (далі Продавець).
Замовлення – волевиявлення Покупця, оформлене відповідно до цих правил, спрямоване на укладання Договору купівлі-продажу Товарів та послуг інтернет-магазину «Діагональ». У разі оформленого та оплаченого Замовлення Договір купівлі-продажу є укладеним.
Товар - представлений на Сайті через фото-зразки, супроводжується текстовою інформацією: ціною та описом товару, що носить інформаційний характер і не може повною мірою передавати всю інформацію про властивості та характеристики Товару. Будь-які характеристики Товарів можуть бути змінені виробником Товару без попередження.
Служба доставки – поняття, що застосовується для позначення третіх осіб, які надаються за доставкою Замовлень Покупцям.
Послуги – комплекс заходів інтернет-магазину «Діагональ» щодо Клієнта, що здійснюється з метою виконання умов Договору, що включає, але не вичерпний, такі послуги як доставку Замовлення Клієнту, інформування Клієнта про процес виконання Договору тощо.
Персональні дані – інформація, передбачена законом України «Про персональні дані», яка добровільно та усвідомлено надається Клієнтом при створенні заявки на придбання Товару з каталогу Інтернет-магазину «Діагональ» та необхідна для виконання Інтернет-магазином «Діагональ» Договору щодо Клієнта.
Клієнт справжнім підтверджує, що прочитав, зрозумів і повністю погоджується з правилами Інтернет-магазину «Діагональ».
- ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Інформація, розміщена на Сайті інтернет-магазину «Діагональ», містить умови пропозиції купівлі товару та є публічною офертою. Акцептом є факт оформлення замовлення запропонованого товару.
1.2. До відносин між Покупцем та Інтернет-магазином застосовується Закон України про електронну комерцію, а також Закон України «Про захист прав споживачів».
Продавець залишає за собою право вносити зміни до цих Правил в односторонньому порядку.
2. РЕЄСТРАЦІЯ НА САЙТІ
2.1. Для доступності додаткових функцій, таких як: огляд, історія, статус виконання Замовлень, Покупцю необхідно зареєструватися на Сайті.
2.2. Продавець не несе відповідальності за точність та правильність інформації, яку надає Покупець при Реєстрації.
2.3. Покупець зобов'язується не повідомляти третіх осіб Логін та Пароль, зазначені під час реєстрації. У разі виникнення у Покупця підозр щодо безпеки його Логіна та Пароля або можливості їх несанкціонованого використання третіми особами, Покупець зобов'язується негайно повідомити про це Продавця, надіславши електронного листа на контактну електронну поштову скриньку support@diagonal.in.ua.
2.4. Реєстрація на Сайті може бути здійснена Покупцем лише за умови, що Покупець приймає умови Угоди.
3. ЗАМОВЛЕННЯ ТОВАРУ
3.1. Замовлення Покупця оформляється лише через електронну форму на сайті інтернет-магазину «Діагональ»: https://diagonal.in.ua
3.2. Для замовлення Товару Покупець зобов'язується вказати необхідні для надання послуги дані, вказані в електронній формі Замовлення.
3.3. Оформляючи Замовлення, Покупець підтверджує, що зазначені дані є коректними та достовірними та запевняє, що надаючи таку інформацію не порушує права третіх осіб.
3.4. Замовлення вважається підтвердженим після отримання Покупцем повідомлення за смс та/або електронною поштою, із зазначенням номера, статусу та строку виконання Замовлення. До отримання підтвердження Замовлення, із зазначенням його номера, Договір дистанційної купівлі-продажу вважається не укладеним.
3.5. У наведених нижче випадках інтернет-магазин «Діагональ» може видалити товар із замовлення:
- Товар відсутній у постачальника та найближчим часом його не буде у продажу.
- Постачальник перебуває у процесі ліквідації чи стадії банкрутства та інтернет-магазин «Діагональ» знаходить ризик неналежного виконання постачання.
- Товар перебуває у резерві на кредитному розгляді.
- Товар був оплачений онлайн раніше зробленого Замовлення.
- Виявлено брак товару та неможливо замінити товар за малої кількості.
4. ОПЛАТА ЗАМОВЛЕННЯ
4.1. При підтвердженні Продавцем замовлення (пункт 3.4.), ціна на Товар фіксується і не може бути змінена до отримання Товару Покупцем, але підсумкова вартість може збільшитись, виходячи з габаритів, регіону, форми оплати та способу доставки.
4.2. Оплата Замовлення Покупцем провадиться у гривнях, згідно з правилами розрахунку Закону України.
4.3. При виборі способу отримання Замовлення: «Самовивіз», оплата можлива:
4.3.1. готівкою, для суми, що не перевищує 50 000 грн., відповідно до правил розрахунків, встановлених чинним Законодавством України.
4.3.2 . банківською картою через платіжний термінал з оплатою додаткової комісії, встановленої банком-емітентом.
4.3.3. подарунковим сертифікатом, придбаним в Інтернет-магазині «Діагональ»
4.4. Покупець може скористатися кредитним продуктом на оплату Замовлення. Перелік доступних способів оформлення кредиту наведено на сторінці:
4.5. Онлайн-оплатою при оформленні Замовлення на сайті – за допомогою сервісів інтернет-еквайрингу, з оплатою додаткової комісії, встановленої банком-емітентом.
4.6. Оплата за сформованим рахунком через онлайн-банкінг або касу банку.
4.7. Оплата готівкою при отриманні на відділенні сторонніх служб доставки.
4.8. Продавець має право запропонувати Покупцевi iншi способи оплати, що не суперечать вимогам чинного Законодавства України.
4.9. Докладніше про способи оплати можна ознайомитись у розділі «Оплата» на сторінці:
5. ОТРИМАННЯ ЗАМОВЛЕННЯ
5.1. При отриманні Замовлення у поштовому відділенні Клієнт повинен переконатися в цілісності зовнішньої упаковки посилки та відсутності на ній механічних пошкоджень. При виявленні вищезгаданих дефектів необхідно спільно зі співробітником пошти скласти Акт про пошкодження та розкрити та перевірити Товар, після чого зафіксувати всі порушення в Акті. Після перевірки Клієнт має право викупити посилку або відмовитися.
5.2. Клієнт Інтернет-магазину «Діагональ» може анулювати Замовлення (відмовитись від Товару) аж до моменту передачі його до поштового відділення. Після цього анулювання Замовлення неможливе. Внесений завдаток буде повернено за вирахуванням витрат на доставку.
5.3. При оформленні Замовлення Покупець має право вибрати будь-який із доступних способів отримання замовлення: самовивіз або доставка:
5.3.1. Самовивіз - видача Замовлення шляхом самовивезення з доступних пунктів видачі товарів на вибір Покупця.
5.3.2. Продавець має право здійснити ідентифікацію Покупця при видачі Замовлення. Для ідентифікації покупця Продавець має право на власний розсуд направити на номер телефону, вказаний при оформленні Замовлення на сайті Продавця, унікальний код для отримання Замовлення. Видача Замовлення у такому разі здійснюється при наданні зазначеного коду Покупцем.
5.4. Доставка на вказану адресу:
5.4.1. Доставка здійснюється в обраному Покупцем під час оформлення Замовлення тимчасовому інтервалі, за адресою, вказаною Покупцем під час оформлення Замовлення.
5.4.2. При виконанні доставки здійснюється інформування Покупця за номером телефону, вказаним при оформленні Замовлення, не менше ніж за 1 годину до прибуття на адресу Доставки.
5.4.3. Доставка здійснюється до вказаної адреси за наявності організованих під'їзних шляхів, придатних для пересування транспорту. У разі неможливості під'їзду транспорту до вказаної адреси Продавець має право передати Замовлення у зручному для Продавця місці.
5.4.4. Якщо умови доставки передбачає підйом на поверх, Покупець зобов'язується забезпечити наявність сходів, ліфтів, іншого будівельного або технологічного обладнання для виконання підйому. Сходові проходи, прольоти, прорізи дверей повинні бути вільні для переміщення Замовлення у транспортній упаковці. У разі відсутності обладнання для підйому або якщо підйом Замовлення в транспортній упаковці не можливий, Продавець має право передати Замовлення біля входу в під'їзд/житловий будинок.
5.4.5. Замовлення заноситься за поріг вхідних дверей Приміщення, інші переміщення Замовлення за бажанням Покупця не здійснюються. Проріз вхідних дверей повинен бути вільний для переміщення Замовлення у транспортній упаковці. Якщо габарити отвору вхідних дверей не дозволяють занести Замовлення в транспортній упаковці до приміщення, Продавець має право передати Замовлення біля входу до Приміщення.
5.4.6 . При отриманні Замовлення Покупець повинен перевірити зовнішній вигляд та упаковку Замовлення, кількість Товарів, комплектність, асортимент, цілісність.
5.4.7. Під час отримання Замовлення Покупець зобов'язується підписати супровідні документи. Під час доставки Замовлення Покупцеві буде передано комплект супровідних документів.
5.4.8. Доставку здійснює Продавець самотужки або із залученням Служби доставки. Під «Службою доставки» мається на увазі особа, яка надає за договором із Продавцем послуги доставки Замовлень Покупцям.
5.5 . Оформляючи Замовлення на сайті Покупець підтверджує, що у взаємовідносинах між Продавцем та Покупцем, пов'язаних з придбанням товарів/послуг, а також з видачею та доставкою Замовлення, замість документів на паперовому носії можуть використовуватись електронні документи, засвідчені підписом та печаткою. Електронні документи, а також зареєстрований Замовлення на інтернет-ресурсі: https://diagonal.in.ua визнаються Продавцем та Покупцем рівнозначними документами на паперовому носії, підписаному власноручним підписом, та можуть бути доказом у суді.
6. ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІН
6.1. Повернення товару належної якості на аналогічне, якщо зазначений Товар не підійшов Покупцю за формою, габаритами, фасоном, забарвленням, розміром або комплектацією, можливе протягом 14 днів з моменту отримання Товару, у разі, якщо відсутні сліди використання, збережені товарний вигляд та споживчі властивості , пломби, ярлики, не пошкоджено заводське пакування.
6.1.1. Транспортувальні витрати не відшкодовуються та оплачуються Покупцем.
6.2. Повернення Товарів неналежної якості
6.2.1. Клієнт має право пред'явити вимоги до Інтернет-магазину «Діагональ» щодо недоліків Товару, якщо вони виявлені протягом гарантійного періоду.
6.2.2. Клієнт має право повернути Товар неналежної якості Продавцю та вимагати повернення сплачених грошей або заміни Товару неналежної якості, або усунення недоліків. При цьому щодо технічно складних та дорогих Товарів вимоги Клієнта підлягають задоволенню у разі виявлення істотних недоліків, підтверджених спеціалізованим Сервісним центром.
6.2.3. Повернення Товарів неналежної якості можливе лише після погодження з відділом «Рекламацій» Інтернет-магазину «Діагональ».
6.2.4. Зворотне пересилання Товару спочатку провадиться за рахунок Клієнта. Після отримання Товару та підтвердження наявності заявлених дефектів, що виникли не з вини Клієнта, Інтернет-магазин «Діагональ» зобов'язується відшкодувати ці витрати.
6.3. Докладніше про умови повернення та обміну можна ознайомитись на сторінці:
7. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ
7.1. Адміністрація сайту не несе відповідальності за:
7.1.1 . Затримки або збої в процесі здійснення операції, що виникли внаслідок непереборної сили, а також будь-якого випадку неполадок у телекомунікаційних, комп'ютерних, електричних та інших суміжних системах.
7.1.2. Дії систем переказів, банків, платіжних систем та за затримки пов'язані з їхньою роботою.
7.1.3. Належне функціонування Сайту, якщо Користувач не має необхідних технічних засобів для його використання, а також не несе жодних зобов'язань щодо забезпечення користувачів такими засобами.
8. Вирішення суперечок
8.1. У разі виникнення будь-яких розбіжностей чи суперечок між Сторонами цієї Угоди обов'язковою умовою до звернення до суду є пред'явлення претензії (письмової пропозиції щодо добровільного врегулювання спору).
8.2. Одержувач претензії протягом 30 календарних днів з дня її отримання письмово повідомляє заявника претензії про результати розгляду претензії.
8.3. За неможливості вирішити спір у добровільному порядку будь-яка із Сторін має право звернутися до суду за захистом своїх прав, які надані ним чинним законодавством України.
8.4. Будь-який позов щодо умов використання Сайту має бути пред'явлений протягом 5 днів після виникнення підстав для позову.
9. ДОДАТКОВІ УМОВИ
9.1. Адміністрація сайту не приймає зустрічних пропозицій від Користувача щодо змін цієї Угоди.
9.2. Відгуки Користувача, розміщені на Сайті, не є конфіденційною інформацією та можуть бути використані без обмежень.