0 грн.
Зробити замовленняГарантійне обслуговування
Купуючи
товари у нашому магазині, Ви
придбаєте абсолютно нову продукцію з європейською гарантією. Усі
товари мають свій строк
гарантійного обслуговування, встановлений фірмою виробником, протягом якого усі
роботи по ремонту техніки
проводяться безкоштовно за умови правильної експлуатації виробу у відповідності з умовами виробника.
Усе
гарантійне та після
гарантійне обслуговування товарів здійснюється спеціалізованими
авторизованими сервісними
центрами фірм виробників.
При виникненні гарантійного випадку або інших існуючих питань Ви можете звернутися до
нашим менеджерів через форму обратного зв’язку або зв’язавшись по вказаним у
контактах номерам.
Куплений товар справний, але не підійшов клієнту по будь-якій причині:
Протягом 14 днів з
моменту отримання товару, Ви
можете повернути покупку у випадку, якщо:
- повністю збережені товарний вид та
комплектація товару;
- відсутні сліди запуску та експлуатації товару;
- упаковка товару не
пошкоджена;
- маються докази факту покупки в нашому
магазині (документ, що підтверджує покупку або
номер замовлення).
Якщо у співробітника, здійснюючого огляд поверненого товару належної якості,
є підстави для додаткової перевірки відповідності товару як нового, то процедура повернення грошових коштів або
заміна товару на аналогічний
переноситься на час проведення цієї
перевірки.
Увага! Дані
правила повернення товару застосовні тільки до товарів
придбаним физичною особою. Повернення справного товару, придбаного юридичною особою, регламентується
договором поставки.
Для здійснення гарантійного обслуговування Вам необхідно надати
спеціалісту з повернення безпосередньо
сам товар в повній комплектації та
документ, підтверджуючий придбання товару в інтернет-магазині
"Діагональ". При відсутності документу, підтверджуючого покупку, Ви можете повідомити сотруднику номер інтернет-замовлення, або контактний телефон, наданий при оформленні замовлення. У даному випадку Вам необхідно буде надати
діючий паспорт України,
для того, щоб ми змогли ідентифікувати Вас як нашого
покупця.
Процедура гарантійного обслуговування:
При зверненні з несправним товаром протягом 14 днів з
моменту покупки, товар приймається та відправляється в сервісний
центр виробника, який знаходиться на теріторії Европейського
Союзу
для перевірки якості та діагностики несправностей. Якщо по
результатам перевірки гарантійний випадок підтверджується, та
дефект носить виробничий характер, що має бути підтверждено заключенням сервісного
центру, то вимога клієнта
про повернення грошових коштів/заміні товару задовольняються. У випадку, якщо
товар більше не продається
в інтернет-магазині
"Диагональ", та заміна
товару на аналогічний
неможлива – клієнт отримує повернення грошових коштів.
При зверненні з
несправним товаром в строк більше
14 днів з моменту
покупки, товар приймається на гарантійне
обслуговування та відправляється на ремонт в сервісний
центр виробника, який знаходиться на теріторії
Европейського Союзу.
Строки транспортування у
гарантійному випадку складають 1-3 календарних місяця.